نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

رحمتی: تجربه کافی برای مربیگری دارم | قاضی از جمع ما جدا شد

  • کد خبر: ۴۵۶۲۹
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
رحمتی: تجربه کافی برای مربیگری دارم | قاضی از جمع ما جدا شد
سرمربی شهرخودرو گفت: از محمد قاضی تشکر می‌کنم ولی باتوجه‌به اینکه برنامه ۳ ساله در پیش داریم، او از جمع ما جدا شد‌.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو، در نشست خبری گفت: مشهد را شهر دوم خودم می‌دانم و خوشحالم که برای دومین سال متوالی در این شهر حضور خواهم‌ داشت. امیدوارم بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

او درباره حضور در شهرخودرو گفت: یا حرفی نمی‌زنم یا اگر بزنم، حقیقت را می‌گویم. در ابتدا باید بگویم که یک سال فوتبالی خوب را پشت سر گذاشتم. تیم ما داشت نتایج خوبی می‌گرفت و اوایل فصل بالای جدول بودیم، دلیلی نداشت آن زمان مصاحبه کنم. دوست دارم اگر حرف می‌زنم، مساله مهمی را بازگو کنم و از مصاحبه کلیشه‌ای بیزارم. شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد رحمتی بخواهد آخرین سال فوتبالش را سپری کند. با توجه به درد زانویم، ترجیح می‌دادم سال آخر فوتبالم باشد. کرونا به داد من رسید، چون آن زمان دیگر نمی‌توانستم حتی راه بروم که مسابقات تعطیل شد. ۷ کورتون به زانویم زدم که بهتر شدم.

رحمتی تصریح کرد: در یک سالی که برای شهرخودرو بازی کردم، شناخت خوبی از این تیم و نقاط ضعف و قوتش به دست آوردم. من مدرک مربی‌گری نداشتم، خیلی از مربیان دیگر کشورمان هم این مشکل را داشته‌اند. کج‌دار و مریز، به مرور این مسائل را جبران کرده‌اند. در ۲۰ سال فوتبالم، با مربیان بزرگی کار کردم و با آن‌ها سعی کردم برای آغاز کارم مشورت کردم. از ۲۰ نفر، ۱۸ نفر گفتند پیشنهاد را قبول کن.

سرمربی شهرخودرو گفت: در اولین فرصت در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کنم. کادرم هم بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده‌اند. محمد نوازی، اشکان نامداری، علی سامره و ... به لحاظ تجربی و لول کاری از سرآمد‌های فوتبال ایران هستند. قربانعلی‌پور در ۱۰، ۱۲ سال اخیر کنار مربیان مختلفی از جمله اسکوچیچ کار کرده است. بادامکی هم از پست در کادرفنی قبلی، امسال مدیر تیم است و کنار هم می‌نشینیم و از نقطه نظراتش استفاده می‌کنم.

او درباره بازگشت کوزین گفت: این کنفرانس قرار بود پیش از جام باشگاه‌های آسیا باشد، هم‌چنین قرار بود کوزین مسوولیت را بپذیرد و خودم بتوانم بازی کنم. با کوزین تصویری صحبت کردم و متقاعدش کردم که به مشهد بیاید. به خاطر کرونا و تست‌های مربوطه، تصمیم نهایی این شد که کوزین به قطر بیاید. در نهایت ایشان نیامد و در ابتدا مشکل بابت مدرک سرمربی‌گری داشتیم که در ادامه رفع شد.

رحمتی درباره شرایط تیمش بیان کرد: تیم خیلی خوبی داریم. در آسیا هم با توجه به فشردگی مسابقات و دست بسته ما، خوب بازی کردیم. بازیکنانم زحمت کشیدند، دوست داشتم به جای انتقاد به این که فرجی، نعمتی، طاهران و اکبر صادقی در ۴ پست مختلف بازی می‌کردند به این توجه می‌کردند که تنها یک یار تعویضی برای این همه بازیکن داشتیم. کلا با ۱۷، ۱۸ بازیکن رفتیم که ۲، ۳ تا هم دروازه‌بان بودند. اگر پنجره باز بود، بازیکنان تازه وارد را به دوحه می‌بردیم و با تعویض‌هایی که می‌شد انجام دهیم نتایج بهتری کسب می‌کردیم. در بازی آخر مقابل پاختاکور ۴ شانس گلزنی داشتیم.

وی افزود: بازیکنانی که به ما اضافه شدند با نظر شخص خودم بوده است. به تهران رفتم و به حمیداوی گفتم تا این ۳ قرارداد را نبندم از اینجا نمی‌روم. هر کدام از این بازیکنانی که به ما پیوستند، همین الان با ۲ تا ۳ برابر قیمت پیشنهاد دارند. منی که کلاس مربی‌گری نرفتم می‌فهمم که نباید با بازیکن تحت قرارداد باشگاهی دیگر صحبت کنم. متاسفانه برخی ابدا رعایت نمی‌کنند و با بازیکنی که سر تمرین ماست مذاکره می‌کنند! ۷۰، ۸۰ درصد مشکلات ما از همین فضای مجازی است.

رحمتی ادامه داد: برای شاغلام پیروانی و استاد یاوری آرزوی سلامتی دارم. از همه، از اولین تا آخرین مربی که سهراب بختیاری‌زاده بوده، چیز‌هایی یاد گرفتم که در راهم به کار می‌بندم. صداقت با خانواده فوتبال سرلوحه کارم است، نظم و انضباط برایم به شدت مهم است و سومین آیتم، احترام متقابل است. آخرین آیتم شایسته‌سالاری است. من در شیراز، کرمان، اصفهان، تهران و مشهد بازی کردم. یک سال راجع به تیم سابقم نه مصاحبه کردم و نه حرفی زدم. استقلال را دوست دارم، اما اولویت من با شهرخودرو است. تا جایی که جان دارم پای این تیم می‌گذارم.

او درباره برنامه قهرمانی در لیگ برتر در سال سوم حضورش در این تیم گفت: برنامه‌ای به حمیداوی ارائه کردم. مربی که از ابتدا قول می‌دهد حرکت درستی نیست، اما قول می‌دهم خودم، کادرم و بازیکنانم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا تیم به موفقیت برسد.

وی ادامه داد: از این که جا پای گل‌محمدی گذاشته‌ام نمی‌ترسم و به کار‌های سخت علاقه دارم. چون تعدادی بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند، باید کنار هم بازی کنند و اردویی در تهران تدارک دیدیم. دوست داشتیم مشهد باشیم، اما شرایط بازی با رده‌های مختلف سخت است. اردویی ۱۲ روزه برای بازی‌های دوستانه در پیش داریم.

رحمتی درباره جدایی بازیکنان شهرخودرو گفت: بعد از بازی‌های آسیا، با توجه به این که برنامه ۳ ساله قرار شد پیاده شود، خواستیم میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم. باید از محمد قاضی تشکر کنم، او را همه فوتبال ایران می‌شناسند. او زحمات زیادی برای تیم شهرخودرو کشید و برای او در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: همین الان برای بازی پیشنهاد دارم، اما این‌جا می‌مانم. قاسمی‌نژاد هم یک سری مشکلات خانوادگی داشت، اما خوشبختانه از اردوی تهران به ما اضافه می‌شود. سعید صادقی هم ۲ روز است با ما تمرین می‌کند. ایشان با ما قرارداد دارد. خلعتبری هم قرار است به زودی مذاکرات نهایی‌اش را با باشگاه انجام دهد.

رحمتی درباره وجود اسمش در بیانیه‌ای که حسین کاظمی، پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار با وزیر به خاطر شرایط استقلال مطرح کرده بود گفت: من خودم اینجا حضور دارم و اگر بخواهم حرفی بزنم، از امکانات کافی برخوردارم. فکر نمی‌کنم نیاز باشد اگر بخواهم حرفی بزنم، اسمم جایی درز کند. به نظرم منظورم را واضح رساندم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->